De intocht – ZoKa dag 3

21 jul 2015
Menno Dekker

De zonnestralen schenen door de tentzeilen op Lorenzo zijn verjaardag. In de verte konden we de pakjesboot al horen toeteren. Vandaag was het de intocht van de sint. Dagtocht dus. Mooi weer, koud en regen. We hebben het vandaag allemaal gezien. Door de prachtige duinen van Noord-Holland liepen alle patrouilles even flink verkeerd. Toch hielden ze de moed er in en hebben ze 20 km door gebikkeld. Eenmaal terug op het terrein stond marieke al pannenkoeken te bakken waar de hongerige scouts wel trek in hadden. Na flink uitbuiken , verjaardagstaart eten en bijchillen was de zon al gezakt en slopen de scouts richting het bos. Een spannend lampenspel! Eenmaal terug een kort kampvuur. Ze liggen nu al allemaal op een oor. Morgen halloween, oehooowooo!

Marjo Reinders
22 juli 2015 01:10

Wow klinkt supervermoeiend, maar ook super leuk!