Leven is Fissa Voorbereiding

29 jun 2015
Menno Dekker

FISSA! Zomerkamp komt er aan en hier kan je alles vinden wat jij moet weten. Zet de muziek aan en lees verder!

FISSA! FISSA! FISSA!

Ohnee, Marieke heeft iets heel belangrijks laten “droppen”. Namelijk “De BASS”. Hij is zo hard gevallen dat alle dagen van de kalender door elkaar zijn geraakt.

Hebben jouw ouders ooit tegen je gezegd dat iets pas gaat gebeuren als pasen op pinksteren valt? Nou dit is je kans want dat gaat tijdens zomerkamp gebeuren. Sinterklaas, oud & nieuw, kerst, carnaval, halloween, pasen, pinksteren en Lorenzo zijn verjaardag vallen allemaal in dezelfde week.

Het belangrijkste van elk goed feestje is dat je het met de juiste mensen viert. Samenwerken is de sleutel tot WINNING deze week. De partyplanners zullen jullie de hele week scherp in de gaten houden en jullie partylevels jureren. Lees deze pagina en je kampboekje dus goed door, zodat je op de fissa niet voor verassingen staat.

Het leven is een feestje, tijd om dat te vieren.

De patrouilles

Hier patrouilles bekend maken

Planning

Vrijdag 17 juli kun je vanaf 19:30 je bagage inleveren bij de ticketbalie @ scouting Axel

Zaterdag 18 juli om 07:30 aanwezig om in te stappen in de partytrain!

Waar?

We zullen verblijven op Scouting Labelterrein het Naaldenveld
Zuidlaan 47 2116 GA Bentveld
Tel: (023) 524 2300

Bagagelijst

Neem dit mee en jij kan de fissa van je leven aan.

• Uniform (aan)
  • Dagrugzak (aan)
  • Goed werkende fiets
  • Regenpak
  • Lunchpakket voor zaterdag
  • Slaapzak & Matje
  • Bord, mok & bestek
  • Warme trui
  • Ondergoed, sokken
  • Veiligheidshesje
  • Stevige schoenen
  • Pyjama
  • Zwemspullen
  • Kampbord (per patrouille)
  • Themakleding (elke dag iets anders kleins)
  • Toiletspullen
  • 2 Theedoeken
  • Handdoeken
  • Waterpistool
  • Veldfles of bidon 0,5L
  • Zonnebrand
  • Hoofddeksel
  • Zakmes
  • Zaklamp + Batterijen
  • Zakgeld
  • Iets lekkers om te delen
  • Identiteitsbewijs
  • Zorgpasje
  • Deet 50%

Kampbord maken

Het is de bedoeling dat elke patrouille bij aanvang op het terrein gelijk zijn eigen kampbord voor de tent kan neerzetten. Jullie zijn vrij om zelf te bepalen hoe dit er uit komt te zien zolang het maar vervoerbaar is en aan de volgende kleurvoorwaarden voldoet:

PARTY CRASHERS: Zalm roze
BASS DROPPERS: Fusion groen
TREBLE MAKERS: Ocean blauw

Hoe je zo’n kampbord het beste kan maken? Inspiratie vind je hier en hier.

Heb jij er ook helemaal zin in of heb je een vraag? Laat je horen in de reacties!