Op vossenjacht met Sinterklaas

18 nov 2019

Op zaterdag 23 november meert Sinterklaas met zijn Pieten aan in Axel. Na de traditionele rondgang komt hij met zijn gevolg naar de markt. Vorig jaar zorgde scouting Axel daar voor sport en spel en dat doen we nu weer.

Die middag mag iedereen mee doen met een vossenjacht. Weet jij alle 10 de vossen te vinden? Goed opletten hoor, ze hebben zich goed vermomd.

Meld je vanaf 13.30u aan voor de vossenjacht bij onze kraam op het plein voor het museum. Je zal ongeveer een uur nodig hebben om alle vossen te vinden en de spelletjes te doen waarmee je alle 10 de stempels kunt verdienen. Daarna staat er een glaasje siroop of warme choco voor je klaar. Om 15.30u stopt de vossenjacht, dus zorg dat je op tijd bent.

Scouting Axel organiseert deze vossenjacht, maar heeft geen begeleiding voorzien voor (jonge) kinderen. Als enthousiaste ouder of grote broer of zus ga je natuurlijk mee op vossenjacht.

Voor leden van Scouting Axel geldt:

Welpen en scouts zijn welkom om mee te spelen. We zien jullie graag om 13:30u bij onze kraam. Na de vossenjacht zijn er geen aanvullende activiteiten, behalve even chillen bij een klein vuurtje waarop je een lekkere marshmallow kunt roosteren. Daarna kun je naar huis of worden opgehaald.

Kom jij met ons mee spelen? We zien je graag!