Scouting Fundays

30 mei 2012

Nog eventjes en dan is het zo ver, we gaan met de stam naar de Scouting Fundays in Walibi Holland! Het nu al onwijs legendarische weekend zal op 8, 9 en 10 juni plaats vinden. Omdat het hele gebeuren zoveel jaar bestaat is ons ook een goed feest met "bijzondere artiesten" beloofd dus de verwachtingen zijn hoog gespannen!

Het programma zal er als volgt uit zien:

Vrijdag
Aankomst van goed gemutste en gezellige scouts en ’s avonds natuurlijk een portie entertainment en de mogelijkheid om een hapje en een drankje te bemachtigen.

Zaterdag
Ontbijten en met zijn alles Walibi Holland onveilig maken. Op het park zelf zal dit jaar meer te doen zijn dan ooit te voren, hier zijn al hele spannende en feestelijk plannen voor. Naast de landscouts zal er dit jaar ook extra aandacht zijn voor de lucht- en waterscouts. Dit niet alleen in de vorm van kijken wat zij doen, maar ook… Eenmaal terug op de camping wordt het klaar maken voor het feest, omdat we tien jaar bestaan zullen er bijzondere artiesten het podium betreden, dat wordt dus een fijn feestje!

Zondag
Ook zondag is er weer programma op het park, dus als je zaterdags iets hebt gemist heb je nog een kans. Helaas is zondag ook de dag van het vertrek en zullen jullie weer thuis in jullie eigen bedje slapen.