Speculaaspoppen

15 sep 2016

Ook dit jaar heeft Sinterklaas ons gevraagd uit zijn naam overheerlijke speculaaspoppen te verkopen. Elke pop zit keurig in zijn eigen mooie doosje en weegt zo’n 250 gram, wat een heleboel lekkers is voor het kleine prijsje van €3,- Van de winst die wij maken, gaan we weer hele leuke scoutingdingen doen tijdens ons volgende zomerkamp. En wat nog mooier is, onze leverancier geeft een deel van zijn winst aan de jaarlijkse Roparun, die het geld besteed aan de zorg voor mensen met kanker. Een dubbele reden dus om deze vers gebakken smakelijke speculaaspoppen nu meteen bij ons te bestellen.

Je hoeft ze niet alleen zelf te eten, je mag de speculaaspoppen natuurlijk ook bestellen voor je familie of de buren. Zelfs je baas kun je vragen om het voltallige personeel dit jaar (opnieuw) te verrassen met zo’n heerlijke pop. Je doet er heel veel mensen een plezier mee. Hoe meer poppen we verkopen, hoe meer wij kunnen besteden aan onze leden en hoe meer de Roparun krijgt voor hun goede doel.

Speculaaspoppen kopen bij scouting Axel doe je zo:

• Ga naar onze webwinkel en bestel zoveel poppen als je wilt. Betalen doe je met iDEAL. Als je voor een bedrijf bestelt, kun je ook de optie ‘overboeking’ kiezen
  • Per e-mail ontvang je een bestelbevestiging, dit is tevens de factuur
  • Bestel je privé en voor je baas, doe dan 2 aparte bestellingen met de juiste tenaamstelling
  • Bestel voor 26 oktober zodat we op tijd kunnen leveren
  • Afhalen kan op de zaterdagen 19 en 26 november in ons scoutinggebouw om 13.15u en om 16.00u

Ik heb meteen besteld. Wie volgt?