Speculaaspoppen

27 sep 2023

Verheug je op heerlijke speculaaspoppen!

Het is weer de tijd van het jaar. De blaadjes vallen zo langzamerhand van de bomen en Sinterklaas vaart binnenkort met de stoomboot naar Nederland. Wat hoort daarbij? Juist! Speculaaspoppen bestellen zodat je ze op tijd hebt.

Het goede doel is natuurlijk de scouting vereniging van je eigen kind. Daar is altijd extra geld nodig. Dit jaar zijn de tenten van onze welpen dringend aan vervanging toe en die krijgen we helaas niet van Sinterklaas. Maar als iedereen enthousiast en vrijgevig speculaaspoppen bij ons bestelt, wordt het alsnog een mooi sinterklaascadeau voor de welpen.

Onze grote speculaaspoppen van 250 gram kosten €3,50 per stuk. Dat is wel wat duurder dan in de winkel, maar de winst is dan ook echt voor onze groep. Wat zullen de welpen blij zijn als ze volgend zomerkamp in mooie, stevige, nieuwe tenten kunnen slapen.

Dus, vertel iedereen over deze super actie en wordt een ware grootverkoper. Deze tips doen het altijd goed:

• Stuur een enthousiaste mail over die leuke scouting vereniging van je kind naar de hele familie. Opa’s en oma’s, ooms en tantes, neven en nichten bereik je zo met 1 druk op de knop
  • Breng je baas of de voorzitter van de personeelsvereniging op het idee met Sinterklaas lekkere scouting Axel speculaaspoppen uit te delen aan het personeel
  • De buren kunnen gewoon geen nee zeggen tegen deze lekkere speculaaspoppen als je eigen welp of scout het netjes vraagt

En natuurlijk mag je voor je eigen gezin ook zoveel speculaaspoppen kopen als jullie op kunnen. Of je koopt ze om cadeau te geven. Iedereen wordt blij van speculaas.

Zo bestel je onze heerlijke speculaaspoppen:

• Ga naar https://winkel.scoutingaxel.nl/product/speculaaspop/ en bestel zo veel speculaaspoppen als je wil. Ga naar je winkelwagen en betaal met IDEAL
  • Bestel je voor een bedrijf, alleen dan mag je ook kiezen voor betalen via een overboeking
  • Per e-mail ontvang je een bestelbevestiging. Dit is tevens je factuur dus bewaar die goed
  • Bestel je voor jezelf en voor je baas (bedrijf), maak dan 2 aparte bestellingen met de juiste tenaamstelling
  • Bestel uiterlijk 8 november zodat er op tijd geleverd kan worden
  • De bestelling afhalen kan op 18 november in ons scoutinggebouw van 13.00u tot 13.30u of om 16.00u