Kerstbrunch

14 dec 2014

Op zaterdag 20 december vieren wij Kerst met onze groep door gezellig met elkaar te brunchen. Dit jaar is het de beurt aan de explo’s om hun kookkunsten te laten zien.

Alle leden zijn bij deze uitgenodigd. De brunch begint om 12.00 uur en duurt tot ongeveer 13.30 uur. Daarna kijken we nog een leuke film. Om 15.00 uur sluiten we de laatste draaidag van 2014 af.

Voor zo’n brunch zijn een heleboel ingrediënten nodig. De meest actuele lijst staat onderaan de pagina. We vragen jullie voor ongeveer €4,- per persoon ingrediënten aan te leveren zodat de brunch ook daadwerkelijk gemaakt en gegeten kan worden.

Om een inschatting te kunnen maken van de benodigdheden, vragen we jullie om je uiterlijk woensdag 17 december aan te melden door te mailen naar explos@scoutingaxel.nl en dan ook meteen door te geven wat je wilt sponsoren. Afhankelijk van het aantal aanmeldingen zouden de hoeveelheden nog aangepast kunnen worden.
Dus welpen, scouts, explo’s stam, leiding en bestuur, meld je vandaag nog aan!!

De gesponsorde ingrediënten kunnen vrijdagavond 19 december tussen 19.00 – 20.00 uur ingeleverd worden of zaterdagochtend om 9.00 uur.

Verder is het de bedoeling dat iedereen zijn eigen bord, mok en bestek meeneemt in een plastic tasje. Deze gaan weer vies mee naar huis, zodat we geen mega afwas hebben zo net voor de vakantie.

Groeten van het brunchteam (Nadine, Doortje, Laura, Katja, Famke, Pepijn en Sandra)

De lijst

sinas 6 flessen
appelsap 2 pakken
jus d’orange 2 pakken

Een leeg hokje betekent dat we het product nog niet gesponsord krijgen, een ‘-‘ betekent dat het volledig gevraagde aantal compleet is. In alle andere gevallen staat aangegeven hoeveel er nog nodig is. Laatst bijgewerkt op: Donderdag 18 december, 08.49 uur.