Minikamp 17 en 18 oktober

28 sep 2014

Het eerste minikamp van dit seizoen komt er alweer aan! Het kamp is van vrijdagavond 17 oktober 19.00u tot zaterdagmiddag 18 oktober 16.00u in ons eigen gebouw. We gaan met de welpen een korte circusvoorstelling maken. De ouders zijn daarom zaterdag 18 oktober al om 15.30u welkom om dit spektakel bij te wonen. Komt dat zien..komt dat zien!!
Ook worden er aan het begin van dit kamp nieuwe welpen geïnstalleerd. De ouders van deze kinderen zijn natuurlijk van harte welkom daarbij aanwezig te zijn. Afspraken over de installatie worden gemaakt tijdens de introductieavond voor ouders van nieuwe leden op 6 oktober.
Kinderen voor wie een nachtje blijven slapen nog niet haalbaar is, kunnen vrijdagavond om 21.30u worden opgehaald en de volgende ochtend om 8.30u worden teruggebracht. Laat dit wel van te voren weten!
Deelname aan het kamp kost €5,- Inschrijven doe je door dit bedrag te storten op de rekening van de welpen:
NL37RABO 0133 2563 40 ovv  naam welp en minikamp.

Wat neem je allemaal mee naar het minikamp:

• een slaapmat, slaapzak, kussen en natuurlijk je eigen lievelingsknuffel
  • pyjama (lange broek en shirt)
  • toiletspullen (tandenborstel, tandpasta, borstel)
  • schone onderbroek en sokken
  • warme trui of vest
  • regenpak
  • eventuele medicijnen inleveren bij de leiding
  • je uniform en scoutingschoenen heb je natuurlijk al aan