Nieuwjaarsviering 10 januari 2015

02 jan 2015

Op zaterdag 10 januari openen wij het nieuwe scoutingseizoen spectaculair met oliebollen en knallende champagnekurken. Er kan de hele middag spelletjes gespeeld worden en we draaien de films die de explo’s in de afgelopen jaren hebben geproduceerd.

Bij de explo’s is het traditie geworden om eens in de zoveel jaar een film te maken. Het zijn ongeveer 20 minuten durende zelfverzonnen, spannende, maar vooral ook komische films die helemaal door de explo’s zelf gemaakt zijn. Komend jaar gaan de explo’s een nieuwe film maken, dus dit is hét moment de vorige edities uit de oude doos te halen!

In de spelletjeszaal ligt een sjoelbak te wachten op een spannende competitie, kunnen gezelschapsspellen gespeeld worden en gaan we bij Twister zien wie zich in de beste bochten kan wringen.

Al onze leden, hun ouders, broers en zussen zijn op 10 januari vanaf 13.30u welkom in de filmzaal en het spelletjeslokaal.
Wil je alleen komen toasten, dan ben je om 15.00u welkom om de champagne te ontkurken en de vers gebakken oliebollen te proeven. Neem je portemonnee mee, want alleen het eerste rondje is van ons!

We sluiten die middag zodra de laatste de deur achter zich op slot doet.