Minikamp 8 mei

12 apr 2015

Hallo allemaal,

Op vrijdag 8 mei is het weer minikamp; lekker met de welpen een nachtje logeren in ons eigen gebouw, veel te laat gaan slapen en allemaal leuke dingen doen..dat wil je niet missen!
Natuurlijk gaan we ook onze nieuwe leden installeren, zodat zij voortaan als een echte welp naar scouting kunnen komen, compleet met das en insignes.

Je schrijft je welp(en) in door €5,- pp over te maken naar de welpenrekening: NL37RABO 0133 2563 40
De omschrijving is: minikamp + de naam van de welp(en) die je inschrijft.

Het kamp is van vrijdagavond 8 mei 19.00u tot zaterdagmiddag 9 mei 16.00u. Je uniform, lange broek en scoutingschoenen heb je natuurlijk aan. Je neemt het volgende nog mee:

• slaapmat, slaapzak, kussen en je lievelingsknuffel (alles goed gecomprimeerd)
  • pyjama (lange broek en shirt!), toiletspullen
  • schone onderbroek en sokken
  • zaklamp
  • regenkleding en een warme trui of vest
  • medicijnen graag inleveren bij de leiding met gebruiksaanwijzing
  • als het warm weer is, mag er een korte broek en sandalen mee in de bagage

Voor welpen die een nachtje slapen nog te eng vinden, is er een oplossing: zij kunnen op vrijdagavond rond 21.30u opgehaald en op zaterdagochtend 8.30u teruggebracht worden. Laat dit wel van te voren weten!

12 april 2015 12:25

Jij komt toch ook?!