Minikamp

04 okt 2015

Het is oktober en daarmee tijd voor ons eerste minikamp van dit nieuwe scoutingjaar. Doordat onze groep het 1e weekend van de herfstvakantie het regionale Sureac voor de scouts organiseert, schuiven de welpen door naar het 2e weekend van de herfstvakantie. Het minikamp is dus van vrijdag 30 tot zaterdag 31 oktober. En omdat we nu toch al afwijken van het gebruikelijke patroon, duurt het ook iets langer, namelijk tot 18.30u. Het grote voordeel is dat ze dan al gegeten hebben, want de welpen gaan zelf koken!

Alles over het kamp op een rijtje:

• vrijdagavond 19.00u installatie nieuwe leden. Hun ouders zijn van harte uitgenodigd dit spektakel mee te maken
  • zaterdagavond 18.30u de vermoeide en vol gegeten welpen weer ophalen
  • inschrijven door uiterlijk 24 oktober €5,- over te maken naar NL37 RABO 0133 2563 40 Stichting Beheer Scouting Axel ovv de naam van de betreffende welp

De bagagelijst is als volgt:

• slaapzak, slaapmat, kussen
  • pyjama (lange broek en shirt), knuffel
  • tandenpoetsspullen, schoon ondergoed en sokken
  • zaklamp
  • jas en regenpak
  • lange broek, scoutingschoenen, uniform en das heb je aan!