Minikamp 28 en 29 oktober

15 okt 2016

De welpen gaan weer een spannend minikamp beleven op vrijdagavond en zaterdag 28 en 29 oktober. Het wordt een vol kamp met een paar heel verschillende avonturen. Dus zorg dat je erbij bent! Inschrijven doe je door €10,- over te maken op NL37 RABO 0133 2563 40 van Stichting Beheer Scouting Axel o.v.v. voornaam + minikamp. Doe dit uiterlijk 21 oktober!!

De vrijdagavond staat helemaal in het teken van Halloween. We sluiten aan bij de Halloween speurtocht van de stichting vriendenclub Axel. Dit betekent dat iedereen verkleed mag komen en bij ons professioneel geschminkt wordt, als je wilt natuurlijk. We huren er in elk geval speciaal iemand voor in.

Op zaterdag is het toevallig ook regionale welpendag. Daar doen we natuurlijk ook aan mee. Voor wie het nog niet kent: alle scoutinggroepen uit de regio mogen met hun welpen mee doen aan een speciaal voor hen georganiseerd groot spel. Dit jaar is de regiodag in Axel en we verwachten zo’n 100 welpen die mee komen spelen, allemaal met hun eigen leiding. Dat wordt vast een gezellig feestje.

Na de regiodag willen we ook nog onze nieuwe welpen installeren. Hierbij zijn hun ouders natuurlijk van harte welkom. Na de installatie sluiten we ons drukke minikamp moe en hopelijk zeer voldaan af.

Het programma op een rijtje:

• vrijdag 28 oktober 18.00u start minikamp. Je moet wel al gegeten hebben
  • Halloween speurtocht
  • zaterdag 29 oktober 10.00u – 14.00u regiodag
  • 15.00u installatie nieuwe welpen
  • Om 15.40u staat voor iedereen de koffie/thee klaar en sluiten wij ons kamp af

Wat je allemaal nodig hebt:

• je komt verkleed, trek wel je scoutingschoenen aan!
  • uniform en das neem je mee
  • zaklamp
  • slaapmat, kussen, slaapzak en eventueel een knuffel
  • pyjama, tandenpoetsspullen, kleine handdoek