Nieuwjaarsborrel

30 dec 2016

Met de kerstdagen achter de rug wordt het nu tijd ons voor te bereiden op het nieuwe jaar. In onze groep hebben we daar een mooie traditie voor: ons oliebollenbakkersduo de 2B’s bakken urenlang zwetend boven gloeiende olie de meest heerlijke bollen met en zonder geheime ingrediënten en de bubbels worden op tijd koud gelegd. Tot het grote moment daar is, het feestelijk inluiden van weer een nieuw scoutingjaar. En natuurlijk wil iedereen daarbij zijn!

Wat en wanneer?

Zaterdag 7 januari

13.30u start draaidag voor welpen, scouts en explo’s

15.15u oliebollen-bubbels-knalfeest waarbij alle gezinsleden van onze leden ook welkom zijn

Wil je na de bubbels een ander drankje? Dat kan, de bar is open. Neem je oranje scoutingmunten mee of koop ze die middag aan de speciale ‘muntentafel’.

Voor nu alvast een goed en gezellig uiteinde en een geweldig nieuw jaar vol mooie, spannende avonturen.

Allemaal tot ziens op zaterdag 7 januari!

Marjo Reinders
6 januari 2017 10:43

Superleuke foto! tot zaterdag!