Minikamp 12 en 13 mei

30 apr 2017

Op vrijdag 12 en zaterdag 13 mei houden de welpen weer een minikamp in eigen gebouw. Plan vooral geen uitgebreid diner die zaterdagavond, want we gaan koken en eten tussen de middag al een complete warme maaltijd. We maken hiermee een mooi begin met het insigne koken. Dus heb je dit insigne nog niet en ga je de extra opdrachten maken, thuis of misschien wel tijdens het zomerkamp, en worden ze goedgekeurd door de leiding, dan kun je nog voor het nieuwe seizoen begint dit insigne verdienen. Vooral voor de overvliegers moet dit te doen zijn.

Op vrijdagavond installeren we eerst onze nieuwe leden. Bij deze zijn hun ouders en andere gezinsleden van harte uitgenodigd dit officiële moment mee te maken.

Over het minikamp:

• Vrijdag 12 mei 19.00u tot zaterdag 13 mei 16.00u
  • Vrijdag 19.00u installatie nieuwe welpen
  • Aanmelden door €6,- te betalen op de welpenrekening: NL37 RABO 0133 2563 40 o.v.v. minikamp + naam welp
  • Meenemen: slaapzak, matje, kussen, pyjama, knuffel, schoon ondergoed en sokken, keukenschort, warme trui, tandenborstel en tandpasta, eventuele medicijnen (inleveren bij de leiding met gebruiksaanwijzing)
  • Aantrekken: scouting blouse (met T-shirt eronder) en das, scoutingschoenen, lange broek

Meld het bij de leiding als je niet kunt komen.