Minikamp

27 okt 2012

Van vrijdagavond 14 december tot zaterdagavond 15 december is ons 1e welpenminikamp van dit seizoen. Slapen kan voor het eerst weer in ons eigen gebouw!

Het kamp begint op vrijdag om 19.00u met de installatie van alle nieuwe welpen. Dit onderdeel duurt ongeveer 1 uur en de ouders en eventuele broers en zussen van de nieuwe kinderen zijn hierbij uitgenodigd dit bijzondere moment mee te maken.

Een ander deel van het minikamp staat in het teken van de Kerstviering die op zaterdag 15 december van 17.00u tot 19.00u is. De welpen gaan namelijk het eten klaarmaken voor deze kerstviering waaraan al onze leden (dus niet de ouders) mogen deelnemen. Meer info over de Kerstviering volgt nog.

Dit betekent dan ook dat ons minikamp eindigt op zaterdag 15 december om 19.00u, of om 17.00u voor kinderen die niet bij de Kerstviering willen/kunnen zijn.

Naar het minikamp neem je het volgende mee:

• je uniform, das en stevige schoenen heb je aan
  • slaapmat, slaapzak, kussen en eventueel een knuffel
  • pyjama en tandenpoetsspullen
  • schone sokken en ondergoed
  • dikke (scouting)trui en jas
  • dagrugzak met regenpak, zaklamp en flesje water

Aan- en afmelden doe je door een mail te sturen naar de leiding. Het minikamp kost per kind €5,- Dit moet uiterlijk 8 december betaald zijn aan de leiding. De kosten voor de Kerstviering zijn nog niet bekend.