Minikamp 20 en 21 april

07 apr 2012

Van vrijdag 20 april 19.00u tot zaterdag 21 april 16.00u is er voor de welpen weer een minikamp in ons eigen gebouw. Alleen slapen doen we ergens anders, bij de paardenclub aan de andere kant van het grasveld. Aan het begin van het kamp hopen we Koen als nieuwe welp te installeren. Zijn ouders zijn hierbij van harte welkom.

Aanmelden voor dit kamp doe je door vóór 14 april een mailtje te sturen naar Shanti. Het kamp kost €4,- Je kunt dit op 14 april na de presentaties van de insignes betalen of uiterlijk voor aanvang van het kamp.

Je neemt  de volgende bagage mee: een slaapzak, matje en kussen. Je knuffel, pyjama, tandenpoetsspullen en kleine handdoek. Schone sokken en onderbroek voor de volgende ochtend. Dit alles zit liefst in 1 grote tas aan de buitenkant duidelijk voorzien van je naam. Bij aankomst doe je deze bagage in de auto van Shanti.

In een aparte rugzak neem je een regenpak en zaklamp mee.  Bij aankomst leg je deze rugzak in het Scoutslokaal. Vergeet ook niet een warme jas mee te nemen, want we zullen ’s avonds nog laat buiten zijn.

We willen er weer een leuk kamp van maken en hopen dat alle welpen zullen komen!