Laatste draaidag 22 juni

10 jun 2013

De hoogtepunten en spelregels van onze feestelijke laatste draaidag op zaterdag 22 juni van dit jaar lees je hieronder:

13.30u tot 17.00u zwemmen met scouts en welpen. Als door slecht weer het zwembad niet open is, doen we iets anders. Neem je zwemabonnement mee. Heb je dit niet, dan betalen wij de entree. Ook zorgen wij voor iets te drinken en iets lekkers.

17.00u tot ………..zolang het duurt: BBQ met buffet en open podium voor al onze leden en hun gezinsleden. Trek iets warms aan want we zitten buiten!

Leden eten gratis mee. Entree voor niet leden, te betalen bij binnenkomst:
Volwassenen en jongeren €10,- pp
Kinderen in de basisschoolleeftijd €5,- pp
Jongere kinderen gratis

Wat krijg je hiervoor:

Een uitgebreide BBQ met geweldig koud buffet

Een doorlopende voorstelling op het open podium, waarvoor we iedereen uitdagen een act te doen (play-back, live muziek, dans..) Neem je eigen muziek mee op stick of cd!

Leden en niet-leden betalen voor hun eigen drankjes:
Bij de bar zijn hiervoor drankkaarten te koop voor €2,50 en €5,-
Koffie, thee en frisdrank kost €0,50
Bier en wijn kost €1,-

Aanmelden voor dit festijn: uiterlijk woensdag 19 juni. We hopen op een druk bezocht en gezellig feest!!
Mail naar Tineke: naam van het scoutinglid + met hoeveel volwassenen en kinderen je komt.