Minikamp 11 en 12 oktober

29 sep 2013

11 en 12 oktober is alweer het eerste minikamp van dit seizoen. Het kamp begint op vrijdagavond om 19.00u en eindigt op zaterdagmiddag om 16.00u.
Natuurlijk gaan we op vrijdagavond weer een aantal nieuwe welpen installeren. Hun ouders, broertjes en zusjes zijn van harte welkom dit feestelijke moment bij te wonen en er foto’s van te maken. Dit feestje duurt inclusief koffie, thee, limonade en iets lekkers tot ongeveer 20.00u.
Het thema van dit kamp is de welpenjungle, zodat ook de nieuwe welpen onze jungle leren kennen met Mowgli en Shanti en natuurlijk alle dieren die er wonen en de verschillende plaatsen om avonturen te beleven.

De bagagelijst is als volgt:
– uniform en stevige wandelschoenen heeft iedereen aan
– dikke trui
– dagrugzak met regenpak
– Slaapmat   slaapzak   kussen   knuffel
– Pyjama   schoon ondergoed
– Toilettas met tandenborstel en tandpasta
– zaklamp

Aanmelden voor het minikamp doe je door een e-mail te sturen naar Raksha (Tineke) of het uiterlijk 5 oktober mondeling door te geven aan de leiding. Meedoen kost €5,- per welp en dat geld maak je over op IBAN: NL37 RABO 0133256340 van Stichting Beheer Scouting Axel onder vermelding van 'minikamp'.

We gaan er met elkaar weer een gezellig weekend van maken dus meld je meteen aan!