Minikamp 26 en 27 april

08 apr 2013

Van vrijdag 26 april 19.00u tot zaterdag 27 april 16.00u is er weer een welpen minikamp. Het thema is dit keer VRIENDJES. Dit betekent dan ook dat elke welp een vriendje of vriendinnetje mee mag nemen.  Tijdens het kamp gaan we laten zien hoe gevarieerd scouting is, dus leuk, speels, spannend, uitdagend, creatief, leerzaam met natuurlijk de nodige rituelen.

Het eerste uur op vrijdagavond staat in het teken van de installatie van nieuwe welpen. De ouders van deze nieuwe welpen zijn hierbij van harte welkom. Om 20.00u zijn alle ouders weg en gaan we los.

Naar het minikamp neem je het volgende mee:

• Je uniform, das en stevige wandelschoenen heb je aan
  • dagrugzak met daarin: regenpak, zaklamp en flesje water
  • Slaapmat, slaapzak, kussen, knuffel
  • Pyjama en tandenpoetsspullen
  • Schone sokken en ondergoed
  • Dikke trui en jas (we zijn tot ’s avonds laat buiten!)

Aan- of afmelden doe je voor 13 april door een mail naar de leiding. Als je een vriendje of vriendinnetje aanmeldt, dan met naam, telefoonnummer en e-mailadres. Het kamp kost €5,- per kind, contant te betalen of via ons nieuwe welpenrekeningnummer 1332 56 340 t.n.v. Stichting Beheer Scouting Axel.