Minikamp

12 apr 2016

Een nieuw minikamp komt in zicht, deze keer anders dan anders. We logeren niet in het eigen gebouw, maar bij de familie Maas van oorlogsmuseum Gdynia. We slapen allemaal in de loods bij het museum.
Vanwege de bijzondere locatie gaan we de nieuwe welpen een andere keer installeren.

Het minikamp begint op vrijdagavond 13 mei om 19.00u bij het museum aan de 2e verkorting nr.3 en eindigt daar zaterdagmiddag om 16.00u. Aanmelden doe je door €5,- over te maken op het rekeningnummer van de welpen:
NL37 RABO 0133 2563 40 van Stichting Beheer Scouting Axel ovv minikamp + de voornaam van je welp. Let op, dit is een ander nummer dan dat waar de contributie op gestort moet worden. Doe dit zo snel mogelijk en uiterlijk 7 mei.

Wat heb je allemaal nodig

Je hebt natuurlijk je complete uniform (blouse en das) aan met een T-shirt eronder en je draagt een lange broek en je scoutingschoenen. Verder neem je de volgende spullen mee:

• een grote doos, groot genoeg om in te zitten, maar je hoeft er niet in te verdwijnen, hij hoeft dus niet hoog te zijn en je benen hoeven niet rechtuit te kunnen..
  • slaapmat, kussen, slaapzak, knuffel
  • pyjama (lange broek en shirt!)
  • dikke trui
  • schoon ondergoed en sokken
  • tandenpoetsspullen
  • zaklamp