minikamp 11 en 12 december

28 nov 2020

We gaan ervan uit dat het minikamp nog steeds door gaat, alleen een beetje anders dan we hoopten. Geen overnachting in ons gebouw en ouders mogen echt het terrein niet op, dus geen publiek bij de installatie van onze nieuwe welpen.

Het tijdschema wordt als volgt:

Vrijdagavond 11 december van 19.00u – 21.00u programma
Zaterdag 12 december van 8.30u – 16.00u programma

Op zaterdagochtend starten we met het ontbijt, dus niet van tevoren thuis eten!
Om 10.00u is de installatie van de nieuwe welpen. We zullen dit life streamen. De ouders van deze welpen krijgen een link via de email waarmee ze de installatie thuis direct kunnen volgen.

Wat hebben de welpen nodig:

• blouse en das (als je al geïnstalleerd bent) en je stevige scoutingschoenen heb je aan
  • vest/trui
  • (regen)jas
  • bidon/flesje
  • medicijnen die gedurende het kamp nodig zijn met gebruiksaanwijzing inleveren bij de leiding

Meld je welp nu aan door €6,- over te maken naar de bankrekening van de welpen NL37RABO 0133 2563 40 van Stichting Beheer Scouting Axel o.v.v. ‘minikamp’ en de voornaam van je welp.