Minikamp 15 en 16 mei

29 feb 2020

Op vrijdagavond en zaterdag 15 en 16 mei is er weer een minikamp voor de welpen in ons eigen gebouw. Het thema is deze keer 100 jaar welpen.
Een minikamp is natuurlijk nooit verplicht, maar hoort wel echt bij scouting. Een nachtje logeren in de groep zorgt ervoor dat de welpen zich steeds meer thuis voelen bij ons en ontdekken dat logeren met de groep heel gezellig is. Het is een goede oefening voor het zomerkamp. Als logeren nu nog echt geen optie is, kan over het slapen tijdens het kamp een alternatieve afspraak gemaakt worden met de leiding.

Het kamp begint op vrijdagavond om 19.00u met het installeren van onze nieuwe welpen. Hun ouders zijn van harte welkom om dit minifeestje mee te maken.
Op zaterdag eindigen we om 16.00u. Wat we in de tussentijd allemaal gaan doen? Daar komen de welpen achter door erbij te zijn.

Aanmelden doe je door €6,- over te maken naar de welpenrekening: NL37RABO 0133 2563 40 o.v.v. minikamp + naam welp.

Wat heb je nodig:

• Slaapmat, slaapzak, kussen, knuffel
  • Pyjama, eventueel slippers of pantoffels
  • Tandenpoetsspullen
  • 1x schoon ondergoed en sokken
  • Uniform, das, scoutingschoenen heb je aan
  • warme trui
  • Regenpak (let op de weerberichten) en/of warme jas