zomerkamp-activiteiten-programma

04 jul 2020

Het zomerkamp maakt dit jaar plaats voor een activiteiten-programma bestaande uit 2 ochtenden en 1 compleet minikamp. Aanmelden per onderdeel is verplicht, dus doe dat nu meteen! Deelname aan de activiteiten is gratis.

• dinsdag 14 juli 10.00 – 12.30u
  • donderdag 16 juli 10.00 – 12.30u
  • vrijdag 17 juli 19.00u – zaterdag 18 juli 15.30u inclusief overnachting, ontbijt en lunch

De welpen hebben inspraak gehad in het programma van de 2 losse ochtenden. Als de ‘weergoden’ ons gunstig gezind zijn, doen we een waterfestijn en een sport- en spelprogramma. Hierover krijg je kort van tevoren bericht, zodat iedereen de juiste outfit aan heeft. Maar welke outfit ook van toepassing is, de scoutingdas is er altijd bij.
Iedereen mag 1 vriendje of vriendinnetje meenemen bij deze ochtenden, mits van tevoren aangemeld.

Het minikamp is alleen voor leden en kijkers die al even meedraaien. Bij aanvang van het minikamp installeren we enkele nieuwe welpen. Door het huidige protocol doen we dit buiten en kunnen de betreffende ouders van achter het hek meekijken.
De rest van het minikamp programma houden we natuurlijk geheim en wil je niet missen!

De bagagelijst voor het minikamp is als volgt:

• uniform, das en scoutingschoenen heb je aan
  • warme trui/vest en afhankelijk van de weersverwachtingen ook je regenpak
  • matje, slaapzak, kussen, knuffel, pyjama en eventueel slippers voor binnen
  • tandpasta, tandenborstel, borstel/kam en eventuele medicijnen (met gebruiksaanwijzing inleveren bij de leiding)
  • 1x schoon ondergoed en sokken
  • rugtas met flesje water en zaklamp

Elke keer als de welpen bij het gebouw aankomen, is er een kleine check:

• iedereen gezond, ook thuis?
  • handen ontsmetten

Bij klachten die met Covid-19 te maken kunnen hebben, blijf je natuurlijk thuis. Geef het wel even door aan ons.

Zo maken we er met elkaar een leuke week van!