Minikamp 25/26 juni

22 mei 2021

We  mogen weer kampen organiseren, dus komt er weer een minikamp. Dit doen we op vrijdagavond 25 en zaterdag 26 juni.

Tijdens dit kamp worden de nieuwe welpen geïnstalleerd, dus zorg dat je erbij bent. Helaas mogen we nog geen ouders in het gebouw ontvangen, dus we kijken even of we dit wellicht buiten kunnen doen.

De welpen dragen bij aankomst hun blouse en das, lange broek en stevige outdoorschoenen. Neem een jas, dikke trui of vest mee voor de avond.

Voor sommige kinderen is een nachtje niet thuis slapen heel spannend. Misschien is dit een mooi moment om te oefenen. Is het echt geen optie, neem dan even contact op met de leiding om andere afspraken te maken.

Meld je welp aan door €6,- over te maken naar de bankrekening van de welpen NL37RABO 0133 2563 40 van Stichting Beheer Scouting Axel o.v.v. ‘minikamp’ en de voornaam van je welp.

Het tijdschema is:

• vrijdagavond 25 juni 19.00u openen
  • installeren nieuwe welpen
  • avondprogramma
  • slapen
  • zaterdagochtend 26 juni
  • ontbijt
  • ochtendprogramma
  • lunch
  • middagprogramma
  • 16.00u afsluiten

De bagagelijst: