Minikamp 10 – 11 juni

30 mei 2022

Van vrijdagavond 10 juni 19.00u tot zaterdagmiddag 11 juni 16.00u is er weer een welpen minikamp.

Op vrijdagavond beginnen we met de installatie van nieuwe welpen. Hun ouders zijn hierbij van harte welkom. Dit duurt ongeveer een half uur.

De minikampen zijn behalve erg leuk ook bijzonder leerzaam. Welpen kunnen zo van jongs af aan wennen aan het op kamp gaan, iets dat echt onderdeel is van scouting. We slapen in ons eigen vertrouwde gebouw en het is maar 1 nachtje.

Je welp aanmelden doe je door €6,- over te maken naar de bankrekening van de welpen NL37RABO 0133 2563 40 Stichting Beheer Scouting Axel onder vermelding van minikamp + de voornaam van je welp.

Wat heb je allemaal nodig:

Je uniform, das en scoutingschoenen heb je aan. Verder een lange broek en warme trui/vest. Trek altijd een T-shirt aan onder je blouse, zodat hij uit kan als het warm is. Let op het weerbericht voor wel of geen regenpak. Bij heel warm weer laten wij nog weten of er andere kleding nodig is.

• slaapmat, slaapzak en je eigen kussen
  • pyjama en knuffel
  • slippers voor binnen
  • tandenpoetsspullen en eventueel een kam of borstel
  • rugzakje met regenpak en flesje water
  • eventuele medicijnen met naam en gebruiksaanwijzing inleveren bij Raksha

We maken er met elkaar weer een geweldig kamp van!