Zomerkamp 2023

05 apr 2023

Het jaar vliegt voorbij en voor we het weten, gaan we alweer op zomerkamp; voor veel welpen het geweldigste evenement van het jaar!

Deze keer geven we de informatie voor de ouders online. Heb je behoefte aan meer informatie, laat het ons weten.

De reis gaat naar Hoeven in Noord-Brabant. We huren daar het scoutinggebouw. De welpen worden op maandag 17 juli verwacht. Het vertrek is die dag om 9.30u vanuit Axel. Het aantal ouders dat moet rijden, is afhankelijk van hoeveel welpen er mee gaan op zomerkamp.
Op vrijdagavond 21 juli om 20.00u worden de welpen weer opgehaald. De ouders die de terugreis verzorgen, krijgen in Hoeven een kleine ‘samenvatting’ te zien van, als het goed is, een zeer geslaagd kamp. Rond 21.45u zullen de kinderen terug zijn in Axel.

We maken een zomerkamp app-groep om foto’s en belangrijke zaken met de ouders te delen. Zo beleef je het zomerkamp vanuit thuis ook een beetje mee.

Het inschrijfformulier versturen we per email, net als de paklijst en de nodige praktische informatie. Je welp meld je aan door het formulier ingevuld in te leveren en €115,- over te maken op NL37RABO 0133 2563 40 van Stichting Beheer Scouting Axel onder vermelding van de voornaam van je welp + zomerkamp. Inschrijven kan vanaf nu.

Op 17 juni is de draaidag alleen voor de zomerkamp-welpen. We oefenen die dag nog eens met de matjes en slaapzakken, nemen de bagagelijst door, verzamelen ideeën voor het avondeten en maken de welpen vooral erg nieuwsgierig.

Alle deelnemende welpen ontvangen ongeveer 1 week voor aanvang van het kamp een persoonlijke uitnodiging en ontdekken dan wat het thema van het kamp is. Het wordt in elk geval gek, hilarisch, sprookjesachtig en zeker weten hartstikke leuk!

Dus aanmelden maar!