Minikamp 1 en 2 maart

02 feb 2024

Op vrijdagavond 1 maart om 19.00u begint het volgende minikamp voor de welpen. Dit eindigt zaterdag 2 maart om 16.00u. We slapen een nachtje in ons eigen gebouw. Op kamp gaan is een wezenlijk onderdeel van scouting. Het heeft alles te maken met jezelf uitdagen iets te doen wat je misschien nog moeilijk vindt, zeker als beginnende welp. Kinderen die de minikampen meedoen, gaan ook makkelijker mee op zomerkamp en dat zorgt ervoor dat ze zich sneller ontwikkelen tot een steeds zelfstandiger scout. Kortom, de beste formule voor succes bij scouting.

We starten dit kamp met de installatie van onze nieuwe leden. Hierbij zijn hun ouders natuurlijk van harte welkom. Alles bij elkaar duurt dit een half uurtje. Daarna vertrekken de ouders.

Verder staat dit minikamp helemaal in het teken van het insigne NATUUR en dat wil je natuurlijk niet missen.

Aanmelden doe je door uiterlijk 28 februari €7.- over te maken op het rekeningnummer van de welpen onder vermelding van de voornaam van je welp + minikamp: NL37 RABO 0133 2563 40 Stichting Beheer Scouting Axel.

Je komt natuurlijk in uniform met je das om (als je al geïnstalleerd bent) en je stevige scouting schoenen aan. Draag een (scouting Axel) T-shirt onder je blouse zodat die uit kan als je het warm krijgt.
Wat neem je verder allemaal mee op kamp:

• zelfopblaasbare slaapmat (dus geen luchtbed)
  • slaapzak en kussen
  • pyjama en knuffel
  • zaklamp
  • tandenpoetsspullen en eventueel een kam of borstel voor je haar
  • schone onderbroek en sokken
  • rugzak met bidon/flesje water en regenkleding
  • slippers/pantoffels voor binnen
  • warme (scouting Axel) trui en/of jas
  • eventuele medicijnen inleveren bij de leiding met gebruiksaanwijzing